Ga naar de inhoud

Vorige week lieten wij u weten dat Brederode Wonen te maken heeft gehad met een digitale aanval op ons systeem. Na onderzoek en meerdere grondige controles van het gestolen bestand kunnen we nu aangeven dat het nagenoeg 100% zeker is dat uw gegevens veilig zijn. Er is geen vertrouwelijke data gestolen van Brederode Wonen. Dat geldt ook voor bedrijfsgegevens en gegevens van medewerkers van Brederode Wonen.

Onze dienstverlening
Er wordt nog steeds onderzoek gedaan naar de precieze oorzaak. Daarnaast moeten alle bestanden grondig worden gecontroleerd en eventueel worden geschoond. Dat heeft - tot onze spijt - als gevolg dat de systemen nog niet werken en wij nog werken volgens een aangepaste dienstverlening. Wij vragen om uw begrip.

Onze algemene e-mailadressen (info@brederodewonen.nl en facturen@brederodewoenen.nl) werken helaas nog niet. 

Als alles opgelost is zullen wij alle huurders informeren per brief. Wij versturen brieven via Postex per e-mail als wij uw e-mailadres hebben en anders per gewone post. 

Voor de zekerheid wijzen wij u er op dat het altijd belangrijk is om alert te zijn op fraude en cybercriminaliteit. Kijk op www.fraudehelpdesk.nl voor tips en adviezen om fraude zoveel mogelijk te voorkomen.

Nieuwe website Brederode Wonen en registratie op Mijn Brederode Wonen
Deze digitale aanval komt op een heel ongelukkig moment, namelijk tegelijk met de livegang van onze nieuwe website en het verzoek aan alle huurders om zich opnieuw te registreren.

De omgeving van onze website staat los van onze servers. Dat betekent dat de digitale aanval op onze andere systemen geen invloed heeft gehad op de website. Wij garanderen u dat uw registratie op onze website veilig is. U kunt nu gewoon blijven registreren. 

Contact
Reparatieverzoeken en andere verzoeken die normaal via de website worden ingediend (via Mijn Brederode Wonen) of per e-mail, krijgen wij nu niet binnen. Wel zijn we telefonisch bereikbaar op 023 - 525 91 91.