Reparatieverzoek

Klikt u hier om een reparatieverzoek in te dienen. 
Sommige reparaties vallen onder uw eigen verantwoordelijkheid, tenzij u een serviceabonnement heeft.
Wat onder uw eigen verantwoordelijkheid valt en onder het serviceabonnement valt kunt u hier lezen.


Reparatieverzoeken kunnen ook worden doorgegeven tijdens het telefonisch spreekuur van de opzichters, iedere werkdag tussen 09.00 en 10.00 uur op telefoonnummer (023) 525 83 95. 
U kunt de melding ook per e-mail (info@brederodewonen.nl) of het klantportaal doorgeven.
Voor het uitvoeren van de reparatie zal de aannemer contact met u opnemen om een afspraak te maken. 

Storing van CV, verstopping of glasbreuk.
Een storing aan uw CV-installatie kunt u rechtstreeks doorgeven aan het bedrijf dat het onderhoud van uw installatie verricht. Het telefoonnummer van dit bedrijf staat op de meest recente sticker op uw CV-ketel.
Heeft u een verstopping van het riool, dan kunt u zelf contact opnemen met De Bie Rioolservice, telefoonnummer (023) 539 70 30. 
Voor het herstel van gebroken ruiten bent u zelf verantwoordelijk. Heeft u een glasverzekering dan bent u hiertegen verzekerd. U kunt hier meer lezen over de glasverzekering.