Reparaties

Bij een verhuizing krijgt de nieuwe bewoner het huis in goede staat opgeleverd. De bewoner is verplicht goed voor de woning en de tuin te zorgen. In de algemene huurvoorwaarden staat voor welk onderhoud de huurder verantwoordelijk is. Zelf behangen en binnen schilderen ligt voor de hand. Maar kleine reparaties aan bijvoorbeeld scharnieren, stopcontacten en kranen moet u ook zelf doen. Als er in huis iets kapot gaat door verkeerd gebruik dan zijn de kosten voor uw rekening.

Als u een serviceabonnement afsluit, wordt een groot deel van de kleine reparaties door Brederode Wonen uitgevoerd. Lees meer... 

CV ontluchten en bijvullen
Kleine klusjes, zoals het ontluchten en bijvullen van de cv-ketel, kunt u gemakkelijk zelf doen. Hoe u dit het beste kunt doen leest u hier.

Storingen/reparaties
Heeft u klachten over de staat van uw woning, zijn er storingen of is er iets kapot? U kunt dit telefonisch
(023 - 5258395, op werkdagen tussen 9 en 10 uur), schriftelijk of digitaal aan ons doorgeven. Dit geldt uiteraard ook voor reparaties die onder het serviceabonnement vallen.

Termijnen
Na ontvangst van een reparatieverzoek proberen wij binnen één werkdag contact met u op te nemen en hoort u welk bedrijf de reparatie uitvoert. Bij een telefonische melding hoort u meteen welke maatregelen we kunnen treffen. Een spoedeisende reparatie handelen we direct af. 

In principe wordt voor het uitvoeren van de reparatie door de aannemer een afspraak gemaakt voor een bepaald tijdstip.

Klachten over de centrale verwarming
Voor klachten over de centrale verwarming hoeft u niet eerst met Brederode contact op te nemen, maar belt u rechtstreeks met de installateur, tenzij de cv-installatie niet tot de verhuur van de woning behoort. Een sticker met het telefoonnummer van de installateur hoort op de cv-ketel te zitten. Is dit niet het geval, dan kunt u deze telefonisch (023 - 5259191) bij ons opvragen.